Torsdag..

snart ska jag åka iväg till bergavningen för min morbror..
asså jag kan fortfarande inte fatta att det verkligen är sant, det är helt sjukt. Tänk er själva en av de mest betydelsefulla människan ni känner dör, att ni aldrig kommer att träffa den personen igen.. det är en så sjuk känsla..
Det finns ingen annan människa som jag någonsin har sett upp till så mycket som jag såg upp till honom, han var världens bästa morbror, och han hade något som de flesta människor saknar, han hade ett hjärta av det renaste guld någon kan tänka sig. Jag är så glad att jag kände honom och att jag fick äran att ha honom som morbror. När jag blir stor vill jag också bli som han var. Det finns ingen som var/är som han då menar jag ingen, han var bara helt klart den bästa personen som någonsin kommer att existera.<3
och vet ni vad jag ångrar jätte mycket? att jag aldrig sa till honom hur mycket han faktiskt betydde för mig.
Jag kommer verkligen sakna honom jätte mycket.




Spoczywaj w spokoju Pawel, 
Kocham ciebie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0