Torsdag och årets första träning (;

idag var det skola, någon som blev förvånad?
var ganska slapp dag vi slutade vid 12, super skönt var det =) 
sedan var det dags för årets första träning, jag känner mig jätte duktig som faktiskt orkade gå och träna, haha börjar tröttna lite nu på badminton. Men det var skoj i alla fall, och lite lagom flumm xD
och nu känner jag helt ärligt för att gå ut och springa en runda eller något, jag är jätte pigg.. haha helt ärligt fattar jag inte var jag fick all energi ifrån, fast jag brukar ju bara få massa energi så där så det kanske inte är någon som blir förvånad xD haha
aja..
Nu tänkte jag kolla på en film eller något så jag blir lite tröttare.. Hittade en film hemma som jag inte hadde sett van helsing heter den, så jag tror jag tar och tittar vad det är för något xD
och vet ni? Imorgon har vi bara en lektion, fatta va nice :D

Ha det jätte bra allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0