Måndag..

Skolan idag, någon som blir förvånad?
ialla fall vi började med två helt nya kurser idag nämligen Projektarbete och Näthandel A, vet  inte riktigt vad jag tycker om de ämnena de verkar inte vara direkt roligt, men vem vet?
Och så fick vi en ny engelska lärare *Happy Face* och hon här verkar faktiskt vara gaska bra, fast det kanske bara är för att jag jämför med den gamla? haha ja har ingen aning xD
och nu har jag mega ont i magen efter all choklad jag har ätit idag (;
och vet ni vad jag har kommit på? att jag kan absolut inte tänka något allas, för när jag, becka och jessie gick för bi "mini" (vi är så bra på smeknamn asså) på torget så ropar jag mega högt eftersom  jag var en bit bakom dem och slängde ett papper eller något (visst är jag duktig xD) men ialla fall.. Jag bah: "BECKA SÅG DU VA JAG SÅG?" haha vi är nog alla 3 lite halv barnsliga av oss, men det här var faktiskt lite pinsamt.. men jag gillar ju att göra bort mig så vem bryr sig? :D  inte jag ialla fall (:

just nu sitter jag och lyssanar på musik och snackar med folk, om ni ville veta?
ha det mega fint allihopa :D

hitta en mega mobbad bild på mig, haha  okej lol på denna bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0