Fredag

hallåjsan,
skolan idag, som vanligt..
idag var jag faktiskt hos skolsköterskan på hälsosamtal och så tog hon mitt blodtryck eftersom jag alltid känner mig yr, och jag har tydligen lite för högt.. värsta läskigt eftersom halva min släkt har problem med högt blodtryck och min morbror dog av det, tänk om jag också dör :O
och sedan nu ha jag vart och tränat lite på gymmet, åh jag verkligen älskar att träna. det är så underbart att bara bli av med all energi, fast sen får jag tillbaka all efter jag har duschat, seriöst jag fattar inte varifrån jag får all energi det är helt sjukt.. Nu känner jag för att gå ut och springa en mil eller något xD
ah just det jag träffa ju jessie i omklädningsrummet också, hon hade vart och badat (:


 
Grymt bra låt :D

ha en fortsatt bra fredagskväll :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0