en kall tisdag...

hejsan,
idag var det skola som vanligt, det är ganska slappt nu i skolan eftersom våran höst termin slutar denna vecka och den nya börjar nästa vecka. Så det finns inte så mycket och göra och de flesta kurserna har man ju två dar i veckan så det är massa man slipper den här veckan, mega skönt ju. Så imorgon börjar jag 13:30 jätte sköt ju med lååång sovmorgon, bara det att den enda bussen jag kan ta då är framme 12:30, jätte kul att vänta en timma för att ha två meningslösa lektioner. haha :D  men jag ska inte klaga det kunde ju faktiskt vara värre..
Nu har jag precis käkat och nu tänkte jag läsa nya ELLE som ramla ner i min brevlåda idag, och käka en chokladtomte haha jag tänkte att ni ville veta det ;) hahah

kolla vilken cool klänning jag hitta, den vill jag ha :D

den finns på net-a-porter.com =)

Kommentarer
Postat av: puffe

FETT SNYGG!!!!!!!!!!!!!

2010-01-15 @ 21:13:54
URL: http://puffeknuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0