;D

Välj ut en artist/band, använd sedan låt titlar & svara på frågorna .
Du får bara använda en titel en gång .


Jag har valt : Lady Gaga 

1 Hur skulle du beskriva ditt liv - Poker Face
2 Vad är du rädd för  - Dance in the dark (bara för att jag hatar mörker)
3 Vad har du på dig - I Like it Rough
4 Hur skulle du beskriva stället du bor på - Chillin'
5 Hur skulle dina vänner beskriva dig - Paper Gangsta (hahahah nej jag vet inte)
6 Hur är det med kärleken - LoveGame
7 Du & din bästa vän - Just Dance
8 Vad vill du ha just nu - Christmas Tree
9 Vad kan du inte leva utan - Fashion
10 Vad skulle du klara dig utan - Starstruck
11 Hur känner du dig just nu - Don't give up
12 Vad ska du göra nu - Telephone
13 Vad vill du komma ifrån - Money Honey
14 Hur är vädret idag - Speechless
15 Vilket har varit det bästa året i ditt liv - So Happy I Could Die




okej, ja jag har mega tråkigt :D


Kommentarer
Postat av: IDAAA

fin blogg!

kika in på min och släng en kommentar eller två! :)

när du endå håller på kan du följa mig på bloglovin också!

KRAM

2010-01-14 @ 15:04:24
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0