Snart är det 2010

Imorgon är det sista dan på året. Tänk att det redan blir 2010 :O jag minns när det blev 2000, det känns som det inte alls var längesedan när man satt i soffan och hörde hur de äldre (typ syskonen)  satt och prata om hur det skulle hända något läskigt på tolvslaget, och jag var jätte rädd. Fast sen tycket jag det var mega coolt att jag hade levt både när det var någonting på 1999 och sen 2000, liksom da va coolt haha ;D
Det känns verkligen som om man börjar bli gammal (känns nästan som man kommer in i en 16 års kris haha ;) )och snart är det ju 2012 :O haha. tror ni att det kommer bli jordens undergång? Själv tror jag inte det, men vem vet ;)
Ska ni ha några Nyårslöften?
Jag brukar faktiskt aldrig ha det men nu tänkte jag att jag ska ha det, jag kommer ha två:
- Ta vara på varje dag.
- Alltid tänka positivt.
:)

aja nu tänker jag sätta på en film och äta lite chockad ;D

Btw, Gott nytt år :D hoppas ni får ett jätte bra år 2010 :D



Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a V

tack o gott nytt år på dig också :D

2009-12-30 @ 21:57:53
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, det var verkligen jättesnällt av dem! Hade de inte hjälpt mig hade det inte blivit klart i tid, men dock var det synd om dem att de skulle få brännskador medans de gjorde det. Vad jag har förstått är smält socker inget att leka med.. :s



Hoppas verkligen inte att det här med Charlie Sheen stämmer.. Jag har inte ens smält det här med Brittany Murphy än!



Gott nytt år på dig! :)

/Beccy

2009-12-31 @ 01:43:15
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack ska du ha. Gott nytt år på dig med :) Hoppas det nya året blir bra för dig.:)

2009-12-31 @ 01:54:05
URL: http://rebeccairene.blogg.se/
Postat av: thea

Gott nytt år till dig med, hoppas du får en kanon dag och kväll! :)



sv: ja svart och vitt är ju enklast när ma tänker matchning, men det är ju som sagt också det tråkigaste. Skulle ju isf vara roligare att ha en färg som sticker ut lite.. Så jag får se hur jag gör. Men en grön skulle kanske inte sitta helt fel på armen:p

2009-12-31 @ 11:37:29
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Nej, man tror ju inte att det är det, men det är väldans varmt, så kanske.. :s



Precis, det kan han ju inte! Jag och en kompis satt och kollade på det i natt, och det är ju verkligen jätteroligt ju! :P



Brittany Murphy är en rätt så känd skådespelerska som varit med i bland annat Alla hans ex, Clueluess och Smekmånaden. Hon hittades död för någon vecka sen och det är oklart hur hon dog. Hon blev bara 32 år gammal. =/ Sorgligt, man vet aldrig när sånt händer..



Ikväll ska jag hem till en av mina kompisar, tillsammans med två andra, så vi blir ett litet gäng på fyra stycken, vi får se vad vi hittar på. Antagligen blir det lite Rock Band-spelande, hon som vi ska hem till har det och det är så himla roligt! :P Har du spelat det?



Kram!

/Beccy

2009-12-31 @ 14:20:16
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0