Ja ser det snöar, Ja ser det snöar =)

Måndag idag ju :( gillar verkligen inte måndagar alls, men idag var jag ur pigg som helst! efter jag ätit upp min jätte goda frukost (not) och satte på lite musik, blev jag hur pigg som helst och kunde inte alls sitta still.. haha
och vet ni? j*vla västtrafik har ju ändrat sina tidtabeller, så när jag skulle till skolan var bussen helt knökad, jag lovar det fick inte plats en till människa inte ens att stå :O vi var säkert 120 pers i en liten buss, haha det  var jääääätte trångt :O
och så var det lucia tåg i skolan också, men vi fick inga lusse bullar :(

Nu har jag meeeeega ont i huvet, och så måste jag plugga en massa har prov imorgon ju :O
Btw, det snöar hos mig nu :D  så då kanske det blir en vit jul trotts allt, snöar det hos er också?


gillar denna klänningen, finns att köpa/se på bubbleroom för 1399:-




Hoppas eran dag är KANON bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0