Hejsan

hejsan hoppsan :D
sorry för bad update, men till mitt försvar så hann jag faktiskt inte lägga in ett inlägg igår eftersom  jag kom hem typ tolv på natten, så jag orkade faktiskt inte (:
Men idag har vart mega bra, fast det är typ -20 grader ute :O  okej det är -3 men det käns dock som det är -20 xD
Idag är det avslutning på badmintonen, kommer nog att bli mys. Det är typ det mysigaste med badmintonen själva avslutningarna till jul (: med att allas familjer kommer och alla spelar och får julmust + pepparkakor + lussebullar :D

vad ska ni alla hitta på idag?
Hoppas ni får en meega fett bra dag :D

Gillar dessa 2 klänningarna som finns hos TopShop (www.topshop.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0