(:

Över allt så är det ju massa med förebilder och att få bättre självförtroende. Jag måste bara passa på att säga en sak.
Världens bästa förebild måste ju ändå vara Lady GaGa här har ni några andledningar till varför.
- Hon är alltid sig själv i alla lägen.
- Hon står för vad hon tycker.
- Hon har alltid följt sina drömmar, och kolla hur långt hon har kommit.
- Hon blev känd 2008 och hon är redan en av våra största pop sångerskor.
- Hon uppnanar alla att vara som de själva vill vara.
- Hon låter ingen trycka ner henne.
- Hon kör alltid sitt egna race.
- Hon är en grymt bra sångerska, som tar jobbet före fester och sådant.
- Hon har en grymt cool personlig stil.
och det finns grymt mycket mer att lägga till.

Coola och självsäkra GaGa låter ingen trycka ner henne.


Egentligen så förstår jag inte varför alla har så dåligt självförteoende/själkännska.
Eftersom vi alla är bara vanliga människor, alla gör misstag och alla måste göra fel någon gång. Det finns ingen som är perfrekt, alla har sina brister.Och jag fattar inte varför man ska låsas vara någon som man inte är, liksom gå och fråga "kan jag verkligen se ut så här, kan jag gå så här?" egentligen tror jag ingen bryr sim hur man ser ut inerst inne. Visst jag är inte heller den bästa personen i världen och jag tycker inte att jag är speciellt snygg heller, men jag är ialla fall mig själv. Jag har också vart så där, osäker. Men jag börjar också komma och växa, jag orkar inte längre bry mig om vad alla tycker egentligen räknas det ju bara vad jag själv tycker, eller? Det är ju bara jag själv som kan bestämma vem jag själv vill vara och hur jag ska se ut.
Och varför låta andra personer bestämma hur man ska vara?

Om jag fick ändra något i mitt liv så skulle det vara att jag aldring någonsin skulle ha brytt mig om vad folk tycke, för det har hindrat mig att vara den jag var då och ha kul.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag kan bara önska dig detsamma! =)

Vill du berätta lite om din jul? Är alla klappar fixade än? =)



Kram!

/Beccy

2009-12-23 @ 12:21:40
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: emelie -

Tack, detsamma :) Hoppas du får en bra dag imorgon :)

2009-12-23 @ 12:32:19
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0